onsdag 1 december 2010

Onsdag...

God morgon!

Åkte in igår vid 11 och fick ett rum vid 12. då satte dom dropp eftersom jag var fastande och hade varit det så länge så det var snällt. Så vid 13 rullade dom ner mig till gastroskopin. där dom först säger att jag kommer vara vaken men inte märka av att dom gör något så du får en lätt narkos. Fick panik direkt och trodde jag skulle få sova helt. Men då kom min läkare och sa att han hade lovat mig att jag skulle få somna så det fick jag=) Tur jag har en sån underbar läkare! Men dom hittade inget konstigt i magen. Så tydligen är det någon magkatarr och att magen är känslig. Måste känna efter hela tiden när jag äter men det gör jag verkligen. Har inte testat massa onyttigt eller ätit mer än vad jag borde. Men nu vet jag att det inte är någon fara så då får jag lära mig att leva med symptomen Men tar omeprazol så jag hoppas att det kommer släppa med tiden. Mina prover var också bra så det kändes bra! Vaknade upp efter 30 min så vid 14 tiden sen fick jag vara kvar till 17.30 så då såg att jag mådde bra och kunde äta. Skönt att det är över i alla fall. Så nästa vecka börjar jag jobba.

Trodde jag skulle stå still eller gå upp på vågen eftersom jag fick endel dropp igår men icke hade gått ner 0,6 kg :) Så nu är det bara 2,5 kg kvar till jag når nästa delmål!:)

Nu ska snart lillan till dagis! Igår bakade dom pepparkakor men hon hade väl inte bakat så mycket utan mer ätit, hihi=)

Mamma har varit här sen i måndags och det var bra efter allt stök och bök med mig dom här dagarna! Men idag åker hon hem :( Felicia kommer till henne idag.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: