fredag 10 december 2010

SÅ trött...

Helt obeskrivligt trött! Har varit det nu i flera dagar. När jag vaknar på morgonen känns det som jag vaknar upp mitt i natten och vill sova i typ 6 timmat till! Vet att mitt blodvärde är bra för dom tog ju prov för 1,5 vecka sen och då låg det bra som vanligt. Men är typ lam, helt seg och väck. Ögonen är rödsprängda och jag vill bara sova. Men vem hinner med det! Jo men i natt ska jag minsann sova! Julia är hos mamma så då får man passa på. Ska bli så skönt att slippa ställa klockan!

Det gick jätte bra att jobba, lugn kväll och det var skönt det med tanke på min trötthet!
Imorgon jobbar jag 13-21 så jag hoppas jag är piggare då! Måste bara komma ihåg att äta och dricka som jag ska! Lätt att glömma när man har fullt upp. Men det löser sig!

Sitter och tittar på idol finalen själv. Har inte följt det alls mycket denna omgången. Men idag såg jag hela, tycker nog Minnah ska vinna. Jay kommer klara sig galant på egen hand och vinnar låten passade Minnah mycket bättre! Älsklingen är på julbord och fest så han dyker väl upp i natt någon gång.

Vikten har stått stilla nu i 3 dagar. Vill verkligen låta bli och väga mig varje dag men får sån abstinens! Så jag får se när jag beslutar mig för vecko vägning istället!

Ta hand om er nu!

Inga kommentarer: