torsdag 16 december 2010

Lugn och mysig dag!...

Vi har varit inne hela dagen och myst! Har precis lagt Julia hon var allt lite övertrött tyvärr. Men ändå tog hon en nap på eftermiddagen. Men men snart somnar hon hoppas jag! Vi bakade pepparkakor som planerat, eller vi och vi hehe. Jag bakade. Julia lekte och åt deg! Men mysigt var det. Vi lyssnade på barnens julskiva och tände ljus. 2 plåtar fick vi ihop i alla fall det räckte gott och väl. Inte just att vi ville ha mer pepparkakor att äta utan mer att det är roligt att baka dom! Så här får ni lite bilder:


Julia hade både deg och mjöl över hela sig, med roligt hade hon :)

Några utav peppakakorna=)

Jag har suttit i kö till försäkringskassan i mer än 30 min. Hoppas min chef har skickat mitt sjukintyg idag så jag får mina pengar snart. Det står att man ska få dom inom 30 dagar men hade behövt dom inom 15 men det får ju lösa sig! Så surt bara för Patrik får inte en hel lön och jag får bara en halv, men han väntar på sina vård av barn pengar så hoppas allt löser sig. Pengar ska alltid vara ett ständigt problem!

Julia fick en av sina matburkar på ena tån nu ikväll så den är helt blå nu. Lilla gumman vad ledsen hon blev. Tur det går över fort i alla fall!

Måste säga att det känns lite trist när man ser att det har varit 25 unika besökare inne och läst bloggen idag och inte en enda kommentar :( Förstår om man inte vill kommentera varje gång men någon gång ibland vore ju trevligt. Ni som ofta skriver behöver verkligen inte ta åt er!

Nu ska jag dricka upp mitt the. Sen väntar sängen. Jobb 8-16 i morgon sen på kvällen kommer Erika :)

Ta hand om er!

3 kommentarer:

Micaela sa...

Mysigt med pepparkaksbak! håller med om att det är tråkigt när folk inte kan kommentera, det ger faktiskt väldigt mycket att få lite feedback ibland, eller att folk lämnar ett litet spår.

Patrik sa...

Hon e så söt vår lilla dotter!

Madde sa...

Åh vad mysigt det ser ut :) Vi bakar gärna med er nästa vecka! :)Du vet att jag läser din blogg dagligen! Tycker den är så fin! :)
KRAM!