lördag 4 december 2010


Då var dagen kommen, 25 år jisses nu går det bara utför! Hehe nejdå=)
Kvällen igår var kanon hur mysig som helst! Dom sjöng jätte vackert och det var många skratt!
Vi kom hem och la oss direkt helt slut efter bilfärden upp. Jag körde och väglaget var absolut inte det bästa!


Idag blev jag väckt av Erika Sofie och Clas med sång och omelett=) Jätte smarrigt men fick bara i mig halva! Fick presentkort på a6, mascara och 2 jätte fina ljus! Blev jätte glad. Nu har vi gjort oss i ordning och ska äta en smoothie sen bär det av mot Nässjö. Vi ska ut och äta med morfar idag så vi ska bara stanna förbi hemma och fräscha upp oss och hämta lillan. Min stackars sambo har åkt på en dunder förkylning så han stannar tyvärr hemma :(


Dagen kommer nog bli kanon bra! Ha lockat håret, igår såg jag ut som en pudel men idag är det allt lite finare. Är så dålig på att göra frisyrer så då gäller det att passa på när systrarna kan fixa mitt hår! Nu är smoothiesen klar!


Ta hand om er!

1 kommentar:

Madde sa...

Åh, det låter som att du och dina systrar har haft/har en underbar helg tillsammans!! :) Jätte söt är du i lockat oxå!! :)

Hoppas det är bättre med din mage`?!

Grattis återigen på din stora dag! Skickar en riktigt låång grattiskram till dig från oss i familjen :)