onsdag 8 december 2010

Trött och slö..

Precis så känner jag mig idag. Men snart ska jag in i duschen och sedan ha fotvård som jag nu har sagt i flera dagar!

Lillan är på dagis och i natt sov hon mycket bättre tack och lov!

I eftermiddag ska hon till tandläkaren för första gången, ska bli spännande att se hur det ska gå=) Efter det ska vi hem till Sofia och William, var allt för längesen nu, så det är på tiden!

Vet inte alls vad jag ska äta till lunch idag, äter inte riktigt som jag borde nu känner jag. Måste skärpa mig! Likadant är det med vätskan, glömmer så lätt tyvärr.

Nu blir det mellis!

Ta hand om er!

2 kommentarer:

fia sa...

ska påminna dig om att dricka när du kommer =)) ses snart

Madde sa...

Skönt att lilla gumman sov bättre! Det gör mycket, varenda lilla minut! Mår hon bättre i övrigt?

Hoppas du får in måltiderna och vätskan bättre! Det behöver verkligen du! Du får skriva ett schema med alla måltider och hålla det så gott du kan! Inte lätt men lättare att komma ihåg.

Tänker på dig min vän! <3