måndag 20 december 2010

Lovade ju att lägga upp lite bilder...

Här har dom precis ställt upp sig och hon var så lycklig!

Klappa händerna efter varje sång var viktigt:)


Det lilla ljus jag har...lalalala...

Titta jag kan göra fler konster, så som att stå på ett ben, hihi sötnöt:)

Årets gran:


Nu fick ni lite bilder sen Lucia=) Gulliga unge! Det var dom bästa korten inte det lättaste att ta när man är många som tar kort samtidig,t men man ser hennes lycka i alla fall=)

Ikväll har vi klätt granen, vi blev i alla fall nöjda med den:)
Ska bli så spännande och se hur Julia reagera när hon får se den lysa i morgon :)

Har även gjort tomteskum fudge. Blir nog väldigt söta men nu har jag testat dom i alla fall :)
I morgon ska Julia till dagis och jag ska göra julgodis :)

Sussa sött :)

4 kommentarer:

Jessie sa...

Hihi men lilla hjärtat då! Hur söt får man lov att vara? Det lyser verkligen glädje i hennes ögon, och det leendet! Ja ingen kunde väl ta miste på att hon trivdes där framme och av uppmärksamheten! Härliga unge =)
Haha förstår om du fick kämpa både från tårar och skratt!

Så fin granen blev! Vi kör också på fejk :)
Kramkram!

Madde sa...

Men gud så söt hon är! =) Det bara lyser i henne ju! :) Man blir bara så glad när man ser henne! Lilla hjärtat! <3

Åh vad mysigt att baka julgodis! Vi har oxå tänkt göra det men har inte några recept, bara samma gamla vanliga.. Men om du vill får du gärna skicka några recept till mig på fb :) men bara om du vill och har tid, annars får jag luska runt själv :)

Saknar er massor! Längtar så tills vi träffas igen, det känns som evighet sen sist!

Kramisar!

.Malin sa...

Så söt hon är!!!
Så mysigt med julgodismeck!
HAr gjort massor här nu.. har tomteskumfudge kvar bara.. Sen är det bra här! ;)
Kram på dig snygging och GOd jul!

Elin Hermansson sa...

Vad söt hon är lilla Julia =) Hoppas hon piggnar på sig så ni får en Riktigt God Jul och ett Gott nytt år!

Kram Elin