tisdag 7 december 2010

Tisdag..

Nu är lillan på dagis, snorig men hon har ju inte haft någon feber. Så jag tyckte att det kunde vara roligt för henne att få leka lite för att sitta hemma med sin snoriga mamma är inte så roligt tyvärr! Jag skulle jobbat idag men fick sjukanmäla mig. Har knappt sovit och är helt matt och förkyld.

Då vägde jag mig idag och blev glatt överraskad sen den 29/11 alltså på 8 dagar har jag gått ner 1.9 kg. Känns inte som man har gått ner så mycket när man väger sig varje dag men när man ser på en vecka eller två så ser man skillnaden mer. Önskar självklart att jag ska rasa men det går i lagom takt. Motionerar ju inte alls mycket. Nu är jag förkyld så då anstränger jag mig inte mer än nödvändigt men jag måste börja åtminstone bege mig ut och gå!

Tänkte lägga upp lite bilder sen helgen=)

Min ängel=)

Vackra Sofie=)

Älsklingen och jag=)
Lillan och mamman=)
Fyra generationer=)
Jag innan julkonserten
Ny vaken Julia innan dagis=)


Finnas massor med bilder men dessa får räcka för denna gången=)
Nu ska jag läsa lite bloggar=)
Ta hand om er!

Inga kommentarer: