torsdag 2 december 2010

Fryser...Brrrr...

God kväll=)
Dagen har bara sprungit i väg och jag är så trött nu. Fryser som bara den!
Skriver ikväll för i morgon lär jag ju inte hinna med det! Mormor, jag och Julia åkte till Jönköping vid 14 tiden och kollade runt lite. Jag skulle byta lite saker som jag var missnöjd med. Så idag har jag köpt leggings, tröja och tunika till Julia. Mormor köpte även ett par leggings och en söt tunika till henne! Behövs nu när hon går upp en storlek! Hon har ju nästan allt i stl 80.


Idag har jag äntligen ätit sallad igen! Var mer än 2 månader sen sist! Nu får jag gå över till "vanlig" mat så då köpte jag mig en kyckling sallad. Mums så gott det var. Så nu får jag prova mig fram och se vad magen tolererar.


Är så förväntansfull inför morgon dagen! Ska bli så mysigt att åka till Linköping! Vi ska göra oss fina, äta god middag och sen gå på förmodligen en helt underbar konsert! Så mysigt att vi 3 systrar gör något tillsammans! Jul konserten sjunges av: Sanna Nielsen, Shirley Clamp, Sonja Aldén, Björn Kjellman & Brandur Enni Vi sover över hos Erika och åker hem på förmiddagen allihop för sen på eftermiddagen ska vi ut och äta middag med morfar som fyllde år för ett tag sen. Min födelsedag blir det ju på men äta skulle vi ju gjort ändå=) Lite tråkigt att inte mina älsklingar kommer och väcker mig på min födelsedag men vi har ju dagen och kvällen på oss att fira tillsammans!


Nu ska jag ta mig något till kvällsmat..

Ta hand om er!

Inga kommentarer: