fredag 12 november 2010

Tänk att man har så fantastiska vänner!

God eftermiddag!

Blev så glad idag när jag jag öppnade brev lådan och ser att det ligger 2 brev till mig. Alltid så roligt när man får personliga brev! Första kortet var från min ängel Johanna som hade gjort ett eget kort! Hon är så duktig på att pyssla och fram för allt scraping! Jätte vackert kort med en jätte fin text i! Blev så glad! Underbart med så fina vänner. Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna er? Men är så tacksam=)

Det andra kortet var från min chef! Blev så förvånad det stod en liten hälsning och i låg en blom check på 100 kr! Snacka om att jag blev glad hehe! Roligt, inte många chefer som skulle göra så.

Gick upp vid 8 idag och kunde ju redan räknat ut då att dagen skulle bli stressig! Men duschade och fixade mig. Satte mig med min frukost vid halv 9 och blev genast stressad för på en halv timme skulle jag hinna äta upp och göra mig färdig. Måste planera bättre för man kan inte stressa i sig maten efter denna operationen! Men fick i mig nästan allt och åkte till Eksjö.
Träffade sjuksköterskan Marie som alltid är så gullig och trevlig. Hon tog mina agraffer så nu är dom borta. Dom som satt i naveln gjorde så fruktansvärt ont att ta bort, men det var ju bara för att det var så irriterat där. Dom andra kändes knappt Skönt att dom är borta nu i alla fall. Fick även ett nytt recept som jag behövde. Efter det åkte jag mot nässjö för jag ville hälsa på mina jobbarkompisar och skulle lämna in sjukintyget. Så roligt att träffa dom, har så roliga och trevliga jobbar kompisar! Sen blev det apoteket och tanka, sen bege mig mot Solberga. In på Larssons för att handla och sen skynda hem för att få i mig lunch. Har varit en minst sagt intensiv och stressig dag! Än är den inte slut.

Nu kom älsklingen hem så vi ska hämta vår lilla älskling som har haft jätte skoj hos sin mormor! Julia ringde hem igår utan att mamma visste om det så när jag ringde upp igen så bara skrattade hon. Hon hade fått leka med telefonen och hade på något sätt lyckats ringa hehe!

Sen ska vi hem igen och göra bakad potatis med kyckling röra! Mums! Sen ikväll tar vi det bara lugnt!

Tack så jätte mycket för era fina kommentarer=)
Ta hand om er!

2 kommentarer:

Madde sa...

Och vi är glada & tacksamma över att få ha en sån fin vän som dig! :)

Tack för att du finns, hjärtat <3

.Malin sa...

Vilken go chef du har! Jag fick med blommor av min förra chef..Nu finns det en ny chef.
Men jag fick blomsterbud och jag blev så rörd! Underbart att känna sig uppskattad och saknad!
Kram på dig