lördag 13 november 2010

Toppen dag..

Nu är vi hemma igen efter ett jätte fint och mysigt kalas för lilla Mollie! Hon är så bedårande söt den tösen så jag vill knappt släppa henne när jag får henne! Hon ler alltid så när man pratar med henne, snacka om charmtroll! Tänk att även när dom är så små så vet dom precis när dom ser andra barn att det är ett barn det med. Speciellt det där!

Dom hade dukat så fint! Johanna är så pysslig av sig så hon hade gjort små jätte söta skor! Tänk om man hade lite av den talangen hon har! Vi blev bjudna på frallor med massa gott pålägg, grönsaker och frukter! Barnen åt med god aptit i alla fall vindruvorna! Hehe! Till efterrätt hade Johanna gjort en prinsessa tårta (se bilden). Jätte gullig tårta och tydligen väldigt god. Som ni kanske förstår kunde jag inte äta något som det bjöds på utan jag tog ett knäckebröd och det gick ju lika bra det! Men fick ju lite gott te i alla fall=) Mollie hade fått så mycket fina doppresenter, mycket som jag hade velat ha till Julia! Utav oss fick Mollie en trä bil, liten plåt väska med 2 instrument i och en jätte fin Elsa Beskow bok. När jag skriver oss menar jag hela gänget. Lite trist att inte alla kunde vara med men så är det när man bor långt ifrån eller är bjuden på annat! Men det var jätte trevligt ändå! Wille och Julia busade på som vanligt så nu sover snuttan gott=)
Lite kort från våran mysiga eftermiddag:




Nu ska jag mysa med älsklingen till sagan om ringen! Väldigt bra film...
Ha en mysig kväll=)

1 kommentar:

syster Erika sa...

gud så söta skor hon hade gjort! Det börjar verkligen synas att du går ner i vikt nu, herre gud :):)