fredag 26 november 2010

-20,3 kg idag! Jippi!

Tjolahopp=)

Tänk vad glad jag blev när jag stod på vågen idag -0,4 sen igår så då nådde jag ett utav mina delmål=) Så skönt. Hoppas jag går ner lite nu då så det inte stannar av helt igen!

Julia var på dagis 9-14 idag och det hade gått hur bra som helst! Hon sov efter maten i 1,5 timme och det var ovanligt enligt personalen när barnen sover där för första gången=) Så skönt att allt funkar, hon ville inte ens åka hem med mig idag hehe!Bättre det är på det hållet ju!

Har varit hos frissan idag med hur skönt som helst! Samma frisyr om innan och färg med! Funderade på att göra det mörkt men vet jag jag tröttnar och ångrar mig efter några månader så nu kör jag på ljust ett tag! Inte billigt att gå till frissan men något måste jag ju få unna mig!

Igår bakade jag lussekatter och chokladrutor med mandel på. Doftade ljuvligt och visst blev jag sugen men jag vågar inte smaka så söta saker än. Men Patrik godkände baket! Ska vi ha till kalaset på söndag!

Idag har jag gjort det sista med adventsstöket här hemma! Så mysigt nu med alla ljus och ljusstakar! Blir som ett helt annat hem! Älskar den här tiden på året!

Erika kommer nu ikväll och ska vara över helgen. Roligt=) Så i morgon blir det shopping i jkpg sen blir det mys med några goa tjejer på kvällen! Killarna ska visst ha killkväll=)

Nu ska jag mummsa vidare på mitt knäckebröd=)

Tack alla söta ni som kommenterar så roligt att läsa, jag uppskattar det så mycket=)
Ta hand om er!

1 kommentar:

.Malin sa...

Åh!!! GRATTIS gumman!!
Du kommer ju swicha förbi mig här! En annan går och stampar på samma jävla vikt!!! :(
MEn är så glad för din skull!!!!!!
Kramiz