torsdag 11 november 2010

God kväll!

Sa ju att jag skulle lägga upp lite före och efter bilder så här nedan kommer några! Inte dom vackraste kanske men men. Hade tänkt att behålla dom för mig själv med lite roligt är det ju att visa!

Åt potatismos och biffar nu ikväll, jammi säger jag bara=) Så det blir det i morgon med. Man är inte dyr i drift nu när det gäller mat precis hehe fick knappt i mig en liten biff ju! Men det blir nog bättre sen, är lite försiktig nu i början men följer rekomendationerna!

Nu ska älsklingen och jag ut på en promenad. Får ju passa på nu på kvällen när lillan inte är hemma! Men vad vi saknar henne! Så tomt utan henne ju! Men har fullt upp i morgon ska ju till sköterskan och äntligen ta bort agrafferna! Vid navlen har dom till och med växt in i skinnet. Måste ha väldigt bra läkekött tror jag för så ska det väl ändå inte bli efter 10 dagar!

Tycker det är lite trist att ni inte skriver några kommentarer! Ni som har skrivit behöver verkligen inte ta åt er. Men jag ser ju att det är flera som är inne och läser så något kan ni väl komma med om det så bara ska vara ett hej.

Ta hand om er!













9 kommentarer:

.Malin sa...

Syns verkligen att du gått ner!!!
U hottie!!
Tradigt när folk är inne och läser och ALDRIG lämnar spår!

Kramizz

Micaela sa...

Jätte fin är du Mikaela! :)

Anonym sa...

HEJ! Vill bara säga att du är jättemodig o stark som vågat gå igenom detta.
Ida

Syster Erika sa...

Det syns verkligen syster, så kul! :) Älskar dig!

Lisa sa...

Hej snygging! =)

Jessiepessie sa...

Wow, man ser verkligen skillnad! Så roligt :) Kan tänka mig att det ger en ännu mera motivation!
Du är jättefin vännen!

Härligt att få äta lite riktig mat idag!

Kram!

Johanna sa...

Hej vännen min! Man ser verkligen skilland, det måste kännas jätte skönt. ska bli roligt att träffa dig nu och få se hur du ser ut i verkligheten.. =).. Kramar från johanna!!

Madde sa...

Hej sötnos! :)
Wow, det syns ju verkligen skillnad! Och det har jag ju sagt också! :)

Bamsekram till dig min kämpe! <3

Eleonore sa...

Hej!!
Det syns verkligen att du har minskat...Måste kännas skönt....Hoppas allt går som planerat så jag säger Lycka Till framöver!!!!
Kram