söndag 14 november 2010


Idag är det alla pappors dag=) Julia och jag gick upp redan vid 6.15, så uppe med tuppen! Vi förberedde lite frukost på sängen till pappa med ny gräddade frallor, grönsaker och varm oboy. Men innan vi hann komma in så kom pappa ut så vi skickade in honom igen hihi! Så när vi var färdiga kom vi in med våran lilla bricka. Tycker det är så mysigt med frukost på sängen! Julia gav sin pappa en jätte fin vit fotoram med silver text DAD, sen satt det ett foto på henne och pappa när Julia var nyfödd. Har ett så vackert kort när dom ligger och tittar på varandra. Sen fick han även en lite choklad ask från godisboxen.se. Då är det ett foto på Julia och Patrik på asken och en liten hälsning i med choklad och 2 biobiljetter=) Så nu ska älsklingen och jag gå på Harry Potter när vi får tid! Gullig dotter vi har som ger mamma och pappa lite egentid hehe!
Det blev mycket uppskattat. Tycker är så roligt att uppvakta!

Nu på förmiddagen ska vi städa lite här hemma för vid 14 kommer Patriks pappa Conny och Patriks bror med familj på middag. Vi ska göra kalops! Så mumsigt! Perfekt för mig att äta med om jag mixar till köttet lite. Sen vid 17 är vi bjudna hem till min pappa för lite fika! Så mycket att göra idag. Men så roligt!

Vi ska försöka hinna med en promenad nu på förmiddagen med. Har varit dåligt med det nu när vädret har varit så trist!

I morgon ska ju pluttan skolas in, ska bli väldigt spännande och se hur dagiset är! Bara lite information i morgon vid 10 så det håller bara på 1 timme ungefär.

Mamma ska även komma i morgon och vara till onsdag så det ska bli jätte mysigt! Roligt att ha lite sällskap när älsklingen ska jobba kväll i veckan!

Nu ska jag mysa vidare med min familj=)

Hoppas ni får en fin fars dag!

Inga kommentarer: