onsdag 17 november 2010

Ååå skalman han är ttllöööttt...

Jisses så trött jag är!
Har hållt igång mest hela dagen. Julia och Patrik va på dagis själva idag och det hade gått jätte bra. Han fick gå in och dricka lite kaffe när dom var ute och hon bara vinkade och sa hej då till honom! Hehe lilla snuttan. Så i morgon ska jag gå med henne så då ska vi vara inne tillsammans sen när dom går ut så stannar jag kvar inne. Tror inte att det blir några problem alls, hon är så duktig vår lilla tjej.

Medan dom var på dagis så passade jag på att städa, tvätta och gick igenom massa papper.
Sen när dom kom hem åt Julia och slocknade som en stock. Jag duschade och fixade i ordning mig. Va meningen att vi skulle möta upp Madde och Wille i Eksjö för promenad men allt drog ut på tiden så det blev så dumt så vi ställde in. Gjorde fiskgratäng till middag idag, väldigt gott=)
Sen var Julia och jag ute och lekte och gick våran promenad på 40 min. Lagom känner jag för blir det längre börjar jag känna av att magen värker.

Sen har vi bara busat och lekt, hon är för go ungen. Så fort man står med disken eller på toan och gör i ordning sig kommer hon och kramar om ens ben hårt hon kan och säger mmm sen går hon igen! hehe! Älskade unge. Ikväll låg hon på vardagsrum golvet och ja la huvudet på hennes mage så säger hon med så gulliga röst mamma sen klappar hon och kramar om huvudet så hårt hon kan på mig. Sånna stunder är så guldvärda!

Nu ska jag lägga mig så jag orkar med dagen i morgon=)

Ta hand om er!

1 kommentar:

Madde sa...

Visst värmer det i ens hjärta när ens barn är lyckliga och kan visa det! :) Man får så mkt tillbaka av dom små liven!