lördag 13 november 2010

Mollies dopkalas!

Godmorgon!

Min tokiga unge låg från 00-02 i natt och bara tjatade, pratade och sjöng. Hon kan minsann aldrig vara tyst hehe! Till slut somnade hon om och sov till 07.

Nu på förmiddagen ska vi plocka lite här hemma sen blir det en promenad! Vid 13 tiden kommer familjen Frank/Johnsson hit för lite lunch sen beger vi oss mot Barnarp där vi ska på dopkalas för finaste lilla Mollie! Kommer bli så roligt för jag har saknat dom så!

Idag hade jag gått ner 1 hg så nu har jag gått ner 18 kg sammanlagt hehe! Stannar av lite nu när man börjar med mosad mat. Många som gör det ju!

Igår åt jag bakadpotatis med kycklingröra och det var fantastiskt gott! Blev helt salig hehe! Synd bara att man inte kan äta så mycket som man vill. Men det säger ju stopp så då får det vara nog! Tycker det är lite jobbigt att man inte ska dricka när man äter för det är jag så van vid sen innan men men man vänjer väl sig!

Nu går Julia runt i köket och säger mat så det är nog bäst jag ger henne lite gröt hehe!

Ha en toppen dag!


Inga kommentarer: