måndag 24 augusti 2009

Trött som bara den...

Godkväll..

Ingen bebbe idag heller då. Tråkigt är det och värre lär det ju bli om det inte händer något snart.
Erika har varit här idag och hållt mig sällskap för Patrik jobbar ju kväll. Snällt av henne.
Jag har dammsugit och sen gick Erika och jag 2 rundor i samhället i eftermiddag och kväll.
Ont som fan gör det men man måste ju kämpa på för att det ska komma igång. Men det verkar inte vara så effektivt.
Men man måste ju försöka!

Imorgon ska vi vara i Eksjö vid 10 och fika med Patriks mamma, sen ska vi försöka hinna handla sen på eftermiddagen kommer Sofia på fika!
Mycket på schemat i morgon får hoppas att jag orkar med allt. Men mest hoppas jag att jag slipper allt och att bebis vill komma istället förstås!

Nu ska jag sussa är skit trött!
Sussa sött=)=)

Inga kommentarer: