söndag 23 augusti 2009

Projekt VRÄKNING....


Godmorgon denna soliga dag.
Som ni förstår blev det ju ingen bebis i natt heller. Så trist, men räknade ju nästan med det!
Älsklingen och jag var ju ute och gick på förmiddagen sen blev vi bjudna på middag hos Erika med potatisgratäng, kött och sallad sen fikade vi efter med så jag var ju helt sprängfylld i magen=) Men bebis tyckte väl det var hel mysigt!
Sen vid 18 så åkte vi till Jönköping och möte upp Tony och Johanna och handlade baguetter, röror, kex, ostar, vindruvor och annanas=) Jätte gott men åter igen var jag sprängfylld i magen=) Vi kom hem halv elva och la oss direkt jag var jätte trött, sen vet jag ju att det tar tid att somna med. Måste försöka tänka på att komma i säng skapligt nu ifall det skulle sätta igång så man är utvilad!

Nu får jag nog sätta igång på allvar med vräkning av bebis!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men får väl röra på mig mycket helt enkelt!
Om det nu kan hjälpa något!

Idag händer det inte massor vad vi vet än, men hemma sitter jag inte hela dagen i alla fall.
Man blir ju jätte deppig av det. Sen ska ju Patrik jobba kväll i veckan så det kommer bli jätte tufft att gå här hemma själv hela dagarna!
Men bebis har ju fortfarande tid på sig att komma idag=)=)=)=)

Ha en toppen dag=)
Kramar

1 kommentar:

nella sa...

jag kan komma och leka doctor:) hehe, du får dra ut bebisen med en avlopps ränsare hihi skojar. jag hejjar hejjar hejjar på dig och lille bebisen där inne, vill att den ska komma nu:P