onsdag 5 augusti 2009

Känsliga tittare varnas!..Hehe..


Då så nu har ni sett hur en riktig flodhäst ser ut då=) Hur känns det?
Hehe.. Ne men allvarligt så känner jag mig verkligen som en flodhäst, har så mycket vätska och känner hur uppsvälld jag är och er ut! ska bli så skönt att slippa all denna vätskan sen!
Idag ska vi till bm och jag är skit nervös för vågen! Jag känner ju hur jag bara sväller upp mer och mer för varje dag! för 1,5 månad sen var viktuppgången helt okej men nu har den verkligen stigit! Men som sagt vi får se går ju efter bms våg.
Ska bli så spännande att få höra om blodvärdet, sockret, blodtrycket, sf måttet och sist men inte minst om den nu har fixerat sig=)
Känns som magen har sjunkit för det har lättat mer och jag kan andas bättre.
Vi ska även prata om förlossningen idag för det gjorde vi inte sist som vi egentligen skulle gjort men det var ju inte min barnmorska då.
Idag är det bara 18 dagar kvar till beräknat och det är ju plus minus två veckor så snart kan den komma ju=) Står i min bok att den är färdig nu och skulle ses som ett fullgånget barn ifall jag skulle föda nu. Känns inte som den är på väg direkt så det dröjer nog några veckor till!

Igår var tjejerna bjudna hem till Lisa på Lunch=) Det var jag, Erika, Madde, William, Nella och Philip=) Hon hade gjort en jätte god tacopaj med sallad till och till efterrät blev det morotskaka=) Trodde jag skulle spricka till slut ju=) hon är så duktig Lisa på allt som har med mat och bak att göra=) så roligt att fått träffa en sån toppen tjej=) Jätte gullig och så trevlig känns som man kan prata om allt=) Precis som det ska vara!

På eftermiddagen körde Patrik mig och Erika hem till Erika för vi skulle baka scones och titta på allsången=) Medan vi var där hade Patrik Oskar här så nu sitter alla lister uppe=) Dom ska målas lite i kanterna och silikon ska dit men sen är allt klart=) Golven blev jätte bra! Sen hade älsklingen även snabb städat lite så det var så mysigt att komma hem=)

Förutom bm så vet jag inte vad som händer idag, något dyker ju alltid upp=)
Ha en toppen dag=)..Kramar

Inga kommentarer: