söndag 2 augusti 2009

Söndag..

Godmorgon=)

Det blev en väldigt härlig och mysig kväll igår=) Vi satt i stadsparken i Jönköping och Tony och Johanna hade ordnat allt med maten och tillbehör=) Vi åt grillad kotlett, champinjoner, pärllök och potatis sallad=) Dom hade till och med ordnat efterrätt med plopp och kex choklad=) Det var en sån härlig kväll och parken var ju jätte fin, har aldrig varit där. Efter grillningen begav vi oss mot bion. Patrik beställde någon som hette blockbuster, det bestod av största popcornen, stor snacks och 2 stora drickor! Vi skulle ju självklart dela med oss av popcornen och snacksen till Johanna och Tony och när filmen nästan var sluta så var snacksen med slut! Hehe..Värst va vi vräkte i oss=)
Filmen var faktiskt riktigt rolig jag skrattade till flera gånger! Typisk svensk humor film med klassiska skämt. Sånt gillar vi=) Så en hel mysig kväll blev det=) Får passa på att umgås med dom mycket nu för sen blir det ju lite sämre på den fronten ett tag! Men träffas det ska vi ju göra självklart=) Det ända som var jobbigt var värken och svullnaden, var så svullen om vaderna och fötterna att det var svårt att gå det kändes som huden skulle spricka tillslut! Men det gjorde den ju inte som tur va=)

Idag ska vi åka runt till olika bygghandlare för att kolla vad vi billigast kan hitta liser! Inte för att jag tror att vi kommer ha råd att köpa men vi måste ju kolla i alla fall! Sen ska nog älsklingen lägga dom sista golvplankorna med=) Inte många kvar nu ju! Vi hann köpa ett paket på ikea igår innan vi mötte upp Johanna och Tony!


Nu väntar frukost med yoghurt och jordgubbar=)=)
Ha en toppen dag=)..Kramar


1 kommentar:

Madde sa...

Den filmen måste ju jag bara se sen när den kommer ut på dvd! :) :)

Härlig grillkväll, riktigt AVIS måste jag ju erkänna! :D:D Men det kommer ju fler tillfällen senare!! :D:D

Tycker så himla synd om dig att du ska behöva ha sååå mycket vätska i kroppen, jag hade bara lite och bara det var ju jobbigt!! Stackare men sen efter förlossningen så kommer allt bara rasa av dig!!! :)

Inte långt kvar nu min vän! :D
Nu börjar jag minsann bli nervös hihi!


Hoppas ni hittar billiga lister, ni kan ju också köpa omålade lister, är inte de billigare? Fast å andra sidan så spar man ju jobbet om man köper färdiga!! Hoppas ni finner något iaf, annars är det ju inte hela världen om det tar ett litet tag! Till jul hinner ni nog allt få några lister :P

PUSS på dig!!!!! ÄT JORDGUBBAR ÅT MIG MED!!!!