torsdag 13 augusti 2009

Torsdag...

Hej!
Idag har jag varit så duktigt att jag har rensat i alla skåpsluckor, gått igenom hela skafferiet och kryddskåpet=) Så nu är det fint inne i skåpen. Man glömmer lätt att allt man har i ett skafferi kan faktiskt bli gammalt, så nu när jag gick igenom allt så fanns det mjöl och andra små paket som hade gått ut, inte så långt tillbaka men ändå. Så nu känns det skönt att veta att allt går att äta utan problem och att man lätt hittar allt=)
Imorgon hoppas jag att jag finner energin att grund rengöra köket, torka luckor, rengöra spis osv.

Mamma kom igår så vi har haft det mysigt, alltid roligt att ha mammsen på besök=) Får inte glömma Benji heller som verkligen uppskattar att få springa runt fritt i trädgården=)
Idag när vi sov som skönast vi 9.30 så knackade det på dörren och jag vaknade i chock och sa till Patrik att han var tvungen att gå och öppna. Men det vissade sig att det inte var något mysko folk för det var mormor och Erika som kom med massor av god frukost och fika efter det=) Vi var ju lite seg startade men vi gluffsade i oss=)

I morgon är älsklingen äntligen ledig så nu får jag ha honom hemma i 3 dagar! Ska bli skönt för jag känner mig mest trygg med honom hemma! Inte för att bebis verkar vilja komma, men man vet ju aldrig. Nu ikväll har jag ju haft en del sammandragningar och en del riktigt onda men det kan ju beror på att jag har både sträckt, hukat, krupit och burit massa. Vet inte hur länge mamma stannar men hon får vara här så länge hon vill=)

Nu ska jag snart sussa är riktigt trött!!
Sussa sött=)=)..

Inga kommentarer: