måndag 10 augusti 2009

Måndag..


Hej!

Fick en total knäpp idag och fick för mig att rensa hela huset!
Gjorde det men kan jag ju tala om, gick igenom var enda låda vi har, rensade garderoben, vek massor med tvätt, tvättade osv.
Nu står en rabarber och jordgubbspaj o ugnen.
Ni ska ju inte inbilla er att bebis ska komma för det inte! Visst känner lite molande men inget som tyder på att bebis är på g!
Så mycket som jag har gjort idag gör jag inte ens när jag inte är gravid så det slog väl slint eller nått=)
Men så otroligt skönt nu när man vet vart man har alla saker och allt har sin plats!

Helgen har bestått med massa mys!
I fredags kom tjejerna hit alla utan nella.
Jag hade gjort en rabarber och en äppelpaj.
Vi satt ute länge på altanen för vädret har ju tillåtit det!
Gulliga Lisa hade med sig Honung till mig som hennes farfar har tillverkat=)
I lördags blev vi först bjudna hem till Erika på middag sen åkte vi hem och gjorde i ordning oss för att åka till Madde, Jocke och William=) vi var dit bjudna på middag för att fria Madde som fyllde 24 år igår=) Det var jätte god mat vi alla uppskattade nog allt och mumsade på=)Vi fick även jätte god bärpaj till efterrätt=) Även det var en härlig kväll så vi satt ute hela kvällen=)
Tack för en toppen kväll=)=)
Igår åkte vi till mamma för att grilla lite och det var jätte mysigt=) På kvällen tog vi det bara lugnt!

Jag har haft sån sömnbrist nu de senaste dagarna, helt otroligt att jag ens orkar stå upp.
Igår natt slog det rekord då jag bara fick sova 1-2 timmar SAMMANLAGT!
Trodde jag skulle knäckas för psykiskt mår man ju piss av att inte få sova!
Inatt hoppades jag på bättre sömn men la mig i gästrummet direkt och jag räknade och var upp sammanlagt 8 gånger på toa och för att dricka.
Fattar inte vad det är med mig! Men klart det gör väldigt ont nu och det är svårt att hitta någon bra sovställning. Sen kanske det är någon omedveten oro eller nått för jag känner mig ju lugn om dagarna och känner inte själv att jag går och oroar mig. Sen är det ju att det trycker på blåsan och bebis är busig osv.
Nu hoppas jag innerligt på en natt sömn när jag har slitigt så hela dagen!

Bäst jag äter något nu, åt vid 13 senast men man glömmer ju att äta när man hela tiden håller på med nått..

Ha en toppen kväll=)

Inga kommentarer: