måndag 17 augusti 2009

Gravid v. 40...

Gravid i vecka 40 idag då=)
Enligt beräkning ska bebis komma om exakt 6 dagar men hur troligt är det, det är faktiskt väldigt ovanligt att dom kommer på just det datumet som man har fått.
Tyvärr säger ju statistiken att när man föder sitt första barn går man gärna över tiden!
Så jag får nog räkna med det då, för Madde går ju inte lita på i alla fall det är en sak som är säker för då skulle jag nu hålla min lilla/e skatt!!..Hehe skämt och sido, men tycker att dagen är fin, jag har sovit bra och den 17 är ett bra datum så bebis du är mer än välkommen denna dag=)
Men har inga känningar att du är på väg så det kan jag nog glömma!
Förvärkarna kommer och går och mer molande värk har det blivit men ändå inte så dom håller i sig. Drömt i 2 nätter nu att jag har värkar och har hoppats varje gång jag vaknat att det ska vara igång men nej inget alls.
Man måste ju ha tålamod för inom 3 veckor ska den ju vara här i alla fall=) Men vem fasen har tålamod när man väntar på något sånt här=)=)

Igår så putsade jag fönster som en galning, frostade av frysen och skurade köket från tak till golv! Nu måste jag komma på något nytt att sysselsätta mig med för snart finns det inget kvar att göra ju! Fast räfsa upp allt gräs i trädgården skulle ju kanske vara nått, hehe..

Det händer inte mycket idag i alla fall..
Ha en toppen dag=)=)..Kramar

1 kommentar:

Madde sa...

Hej min fining! :)

Hihi, din lilla fis kanske vill titta ut i morgon då :) jag sa ju till Lisa att jag trodde hon skulle få sin plutt på fredagen men istället fick hon honom på lördagen, så vem vet, kanske i morgon ;) Du har ju hållt på som en GAAALEN jag vet inte vad! Att du orkar människa!!!! Du som har så mycket vätska med, jisses, du slår ju fasiken rekord!
:)

Saknar dig! Ringer dig i morgon, för nu är jag minsann pratsugen så det slår härliga till :) haha


Pussen från mig och lillen ;)