fredag 4 september 2009

Vårt lilla älskade mirakel är äntligen här=)

Nu kan jag äntligen tala om att våran lilla Julia äntligen är här=)
Hon vägde 3500g och var 50 cm lång=) Perfekt liten bebis=)
Tyvärr blev inte allt som vi tänkt oss och hon blev född genom urakut kejsarsnitt.
Med en tuff och kritisk start har hon nu börjat pigga på sig och vi ska förhoppningsvis äntligen få åka hem i början av veckan.
Nu mår jag bättre och huvudsaken är att lillan blir bättre dag för dag!
Är så tacksam att hon valde att stanna här hos oss...

6 kommentarer:

nella sa...

jag är så tacksam över att allt har gått så bra! ni har en ängle vid eran sida!nella

Erika Hopstadius sa...

Va roligt att du har varit här inne och skrivit :) :) Hoppas vi kan ses imorgon! puss&kram

Madde sa...

Jag är såå glad att ni fick behålla eran lilla vackra flicka!
<3

Ni finns i våra tankar varje dag!
Vi längtar så efter er! <3

Många varma miljoner kramar till dig och din fin fina lilla familj!

Ps. Gud så vacker Julia är! Jag ser både dig och Patrik i henne! <3 Ds.

Madde sa...

Julia är verkligen ett mirakel! Den lilla hönan! <3

Lisa sa...

härligt att höra från er ;) är så glad för er skull att hon piggar på sig o att hon valde att stanna hos er, ni är ju världens världens finaste föräldrar, bättre kan man inte få!

Saknar dej massor o längtar efter att få träffa dej o lilla Julia! Neo är ju nyfiken på sin nya bästis ;)

massor med pussar o kramar från mej o Neo till er o ert lilla Mirakel

Unknown sa...

Grattis till er lilla flicka! Fint namn ni har valt ;-) /Julia (http://frumansson.blogg.se)