lördag 22 augusti 2009

Lördag..


Ingen bebbe i natt heller...
Har inte haft några känningar och sov som en stock i natt.
Vissa stunder känns det okej att det inte har hänt något än men sen vissa stunder när man blir så otålig är det jätte jobbigt så man får ju lite psykbryt ibland. Hehe..
Inte så farligt som det låter men jag vill ha förlossningen över och bebis här nu. Vill inte tänka på förlossningen mer. Hoppas verkligen att förlossningen kommer gå bra bara. Vill ju gärna att det ska sätta igång snart innan jag hinner bli allt för nervös!
Ska dra ut Patrik på en promenad när han har vaknat har jag tänkt!
Det blir säkert övertid här för jag får ju inga direkta tecken på att det snart kommer igång heller.
Nog gnällt om detta, den kommer när den vill...

Idag så är det tänkt att vi ska träffa Johanna och Tony ikväll. Vi har inte bestämt vad vi ska hitta på och Erika och Clas hänger säkert gärna på. Men som sagt inget är bestämt än.
Annars vet jag inte mer vad som händer idag..

Ha en toppen dag=)
Kramar

Inga kommentarer: