måndag 3 augusti 2009

Måndag..



Nu har jag kommit till skott, så nu är äntligen spjälsängen bäddad=)
Tycker det blev jätte gulligt och älskar verkligen påslakanet med baby nalle phu=)
Har även gått igenom bebis kläderna så jag vet ungefär vad jag ska packa i bb väskan men ska gå igenom med Patrik först=)
Tror jag har väntat med allt och försökt skjuta det framför mig för att jag inte fattar att det snart är dax och för att ha något att göra mot slutet så man inte bara går och väntar och väntar.
Men vi har massor att göra det ska tvättas allt och fixas till bebis, vagnen ska bäddas, vi ska testa att sätta i barnstolen i bilen så vi kan fixa det, lära oss vagnen osv. Så det finns lite att fixa med=) Tror inte att bebis har tänkt komma än ändå=) Men bara för jag jämt säger så, så lär den ju komma snart=) Men den får mer än gärna vänta lite för hela huset måste städas och fixas!
Idag går vi in i v. 38 och bara 20 dagar kvar till bf=) Spännande värre och det börjar allt bli lite pirrigt=)

Idag jobbar Patrik sin första dag efter semestern! Trist men jag får vänja mig vid det bara.
Har gått bra idag för telefonen har gått varm och sen har jag tvättat och grejat=)
Lisa skickade och undrade om vi skulle ha en film kväll i veckan och det har jag ju gärna=)
Skulle gärna varit här om det inte vore för allt stök som är efter golvet men nästa vecka ska hon nog få komma hit, om inte bebisarna vill komma då förstås=)=) Se denna veckan blir det i hennes mysiga lya=) Får se om några andra tjejer kan!..

Nu ska jag duscha och sen fixa mat till min duktiga älskling=)
Ha det toppen=)-..Kramar


2 kommentarer:

Madde sa...

Gud så fin sängen blev min vän! :) Riktigt mysigt!!!! :)

I morgon syns vi och det ska bli såååå roligt! :D Jag har ju inte ens varit i Lisas lya än så det ska bli extra spännande att komma dit :D


Ha det toppen fint så syns vi i morgon! :) Tusen kramar till dig gullet mitt :D

Ps. Hoppas att du må bra och att du inte ör allt för svullen! Ds.

Linda sa...

Nu är det inte långt kvar :)
Vad fin sängen blev! kram