torsdag 20 augusti 2009

Lilla bebis...

Hejsan!

Idag är den det 20:e augusti och det innebär 3 dagar till bf.
20:e är ett bra datum men inte inser väl bebis det förstås!
Var hos bm igår! Äntligen fixerad bebis, hon sa att hon tog i ordentligt och det gick inte rubba! Då sa jag att våga inte peta upp det nu bara när jag har kämpat så för att få ner den, hehe. Hon skrattade bara åt mig! Sf mått 36 och hjärtslag 144. Blodtrycket är lite högt 145/95 men inget att göra åt hoppas bara det håller sig i schack under förlossningen för det är visst då det kan börja bråka enligt bm. Jag frågade henne att du tror väl inte att det är en 5 kilos bebis va?
Nehe det kan jag garantera sa hon för du har inte så välfylld mage så det får plats en sån bamsing! Så blir det nu en 5 kg bamsing så vet jag vem jag ska skälla på! hehe. Ne men se till Madde hon fick ju ingen förvarning direkt! Men jag tror inte heller att den väger så mycket.
Vi tog en slut vikt på mig med! Har ju sagt att jag inte ville gå över 20 kg och det höll jag! Men det var när kan jag säga! Har sammanlagt gått upp 18 kg. Nog pratat om det!

Har haft en hel del molande värk i 4 dagar men som igår eftermiddag/kväll bara försvann! Blev så förbannad så jag drog med älsklingen ut på en lång promenad! Haha. Ni kan ju tänka er hur det så ut, alla vi mötte förstod nog vad som var på gång! Har inte varit ute och gått sen innan graviditeten och det är ju för foglosningen! Men även att det gjorde ont så gav jag mig fasen på att ta mig runt rundan! Men tror ni det hände nått? Ne snarare tvärt om har sovit som en prinsessa för ovanlighetens skull och känner inget nu heller! Trodde ju nästan att det var något på g men icke sa nicke. Bebis ville bara luras lite förstås!

Idag händer inte massor får se vad som dyker upp..
Ha en toppen dag! Kramar

Inga kommentarer: