lördag 5 februari 2011

Wwwiiihhhoooo

Hehe ni som känner mig väl vet att jag älskar melodifestivalen:):) Så idag drar första del finalen igång Har tjuvlyssnat lite och det ska bli spännande och se det live. Var väl ingen så jag fastnade för direkt. Men vi får se efter kvällens program :) Så nu har vi tänt ljus i hela huset och myst ner oss i soffan:) Lillan har vi precis lagt.

Hon är ju bara för rolig våran lilla duracell kanin. Fullt ös hela tiden och är på allt, man blir helt slut! Så fort man klär av henne nu så börjar hon direkt gapa BADA BADA BADA! Hehehe hon älskar att bada men orkar inte med att göra det varje kväll sen blir hon så torr. Hon fick faktiskt bada både i förrgår och igår! Så idag fick hon klara sig utan. Men hon står och bankar på toa dörren ett tag. Sen säger hon "e det" hela tiden och upprepar det konstant. Hon vet vad det är för hon kan orden men tycker tydligen att det är roligt att vi svarar hela tiden hehe!

Har jobbat 8-16 idag vilket gick bra men är så trött och har lite ont i halsen, hoppas jag slipper bli sjuk nu bara! I morgon jobbar jag 8-20 så då får jag inte se lillan på hela dagen. Men får ta igen det på måndag istället!

Ha en mysig kväll :)

Inga kommentarer: