lördag 26 februari 2011

Håret!


Försökte få en bra bild, denna får duga. Ljusare och kortare. Det ser nästan lite blått ut nu men det försvinner efter någon tvätt. Blir så när det är precis ny gjort. Vi blekte på den svarta och lila med för jag ska bli hel ljus till sommaren. Så där är jag brun och fisrosa, hehe. Men folk skulle nog kunna tror att det ska vara så :) Hon fick klippa av en bra bit eftersom det var så tunt och slitet ner till. Men nu känns det tjockare och finare. Ska gå varannan månad nu istället för var tredje. Blir för långt tid mellan gångerna nu när håret är så här. Skönt att det är fixat i alla fall :)

Snart kommer mamma, momor och Felicia. Vi ska göra kålpudding till middagen sen ska jag jobba 16-20. I morgon jobbar jag 8-20 så då blir det minsann inget bloggande.

Hämtade min mobil igår och jag är hel nöjd. Gillar den skarpt, ska bara lära mig att använda pekskärmen hehe!

Trevlig helg!

1 kommentar:

syster erika sa...

Jätte fin bild :) Hoppas ni ahr en mysig middag, önskar jag var hemma hos er men vi ses redan nästa helg som tur är! :)