onsdag 16 februari 2011

Julia


Grattis lilla hjärtat på din namnsdag :)

Har varit och tränat nu på förmiddagen så känner mig duktigt:)
Idag la jag upp det så här:

20 min crosstraining
15 min styrketräning
20 min gåbandet raskt
15 min styrketräning
10 min stretching

Lagom tycker jag. Ska ju orka med resten av min dag med. Tränar ihop med en arbetskamrat och jag tycker det är mycket bättre än att träna själv. För då tar man sig dit och man peppar varandra :) Så nu tränar vi på måndag igen!


Idag jobbar jag 15-21. Ska ha medarbetar samtal, utvecklingssamtal med min chef idag med. Får se vad hon har att säga, tror jag har skött mig hehe! Men man vet ju aldrig!


I morgon är jag ledig så det är skönt, bara ha massa egentid med Julia och sen Patrik när han kommer hem. Han ska ju tyvärr jobba över i morgon men det är ju så ibland! Sen åker jag ju fredag till söndag till Göteborg, så vill passa på att umgås med dom så mycket det går!


Nu ska jag fixa till mig lite sen hämta min lilla älskling :)

Inga kommentarer: