tisdag 15 februari 2011

Tisdag!

Hej!

Roligt när man får lite kommentarer :) Anonyma dessutom. Undra vilka ni är?

Gick bra på mötet igår, var ju hur smidigt som helst, faktiskt trevligt till och med! Sen jobbade jag till 20 och det gick ju bra. När jag kom hem hade älsklingen tänt massor med ljus här hemma, satt på fin musik och dukat fram till kvällmat :) Sånt uppskattar jag väldigt mycket. Mer än gåvor faktiskt!

Julia skulle varit på dagis 9-14 idag men kände redan igår att jag hellre har henne hemma idag. Annars går vi bara om varandra i 3 dagar och så vill jag inte ha det! Så vi ska bara mysa här hemma :) Min lilla skrutta är ju bara för rolig! Härmar allt man säger!

I helgen, fredag till söndag åker jag och Erika till Sofie i Göteborg. Åker redan vid 9.00 på fredag från Jönköping. Så mina älsklingar får klara sig själva hela helgen. Har varit borta 1 natt från Julia men aldrig 2. Så får se hur mycket separationsångest jag får. Det är inte så just nu att jag känner att jag behöver komma bort som man kan känna ibland och då är det ju nästan värre att åka bort! Men samtidigt känner jag att det ska bli jätte roligt att få umgås bara med Erika och Sofie och framför allt får se hur Sofie bor och lever nu för tiden :) Vi ska gå ut och äta, gå på stan, laga middag och bara mysa! Kommer nog bli en toppen helg! Sen att få sova 2 hela nätter ska bli väldigt skönt för Julia sover ju väldigt sällan en hel natt utan vaknar gärna flera gånger!

Ska lägga upp bilder snart med tänkte jag men inte lätt att ta dom själv så jag ska be Patrik en dag nu framöver! :)

Nu ska jag leka vidare med lillan innan hon ska sova om en stund!

Ta hand om er!

Inga kommentarer: