onsdag 23 februari 2011

Delmål uppnått :):)

-35,2 kg! Jippi!







Underbart att nå detta delmål! Känns så konstigt att jag gått ner så här mycket! Mätte mig även idag och har förlorat 28 cm i midjan! 28 cm!!! Det är ju helt sjukt mycket. Måste få in i hjärnan att jag har lyckats med detta och börja njuta av det!
Mitt nästa delmål är att komma under bmi 30, det är 3 kg kvar tills dess :):)

Har varit på vårdcentralen med Julia idag. Ville kolla upp hennes hosta för hon är så rosslig. Men som vanligt är det ett virus, men hon hade ju även magsjuka. Så det har varit mycket för henne nu! Hon sover mycket och äter fortfarande dåligt. Lite bättre idag i alla fall. Febern är lägre idag så den är nog borta tills i morgon, hoppas jag! Älsklingen mår bättre men är slö och matt. Jag har fortfarande inte känt av något, peppar peppar!

Nu börjar halv åtta hos mig:)

5 kommentarer:

nella sa...

grattis min vän! jag ser att du mår bra och du förtjänar det!
puss nella

Anna sa...

Grattis älskade lilla Mikaela! :) Är så stolt över dig! Puss och kram!

.Malin sa...

GRATTIS!!!! Fan va häftigt!!
Det är du väl värd!
En annan har ett bmi på 35.. :/ Men tids nog så hamnar jag där med.. ;)
Kram på dig snygging

Helena sa...

Duktig du är!

Madde sa...

Herre min gud! Det är inte klokt hur duktig du är! 35 kg, ja nästan 36 kg! Du ska inte vara annat än STOLT över dig själv min vän!
GRATTIS!!!! Du är hur fin som helst, lilla nyponros <3