måndag 21 februari 2011

Lite bilder sen helgen :)

God kväll!

Helgen har varit fantastisk! Vi har haft så roligt och trevligt! Vi har shoppat, ätit otroligt god grekisk mat på en väldigt mysig restaurang och har bara haft så roligt. Blir så roligt när vi systrar kommer ihop! Så jag ångrar verkligen inte en sekund att jag åkte. Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag saknade mina älsklingar, särskilt när Julia blev sjuk i helgen med. Men det fixade ju Patrik galant, men som mamma vill man ju ta hand om sitt lilla hjärta då.
Jag köpte mig 2 tunikor, 1 klänning och ett par skor=) Så nu har jag lite nytt garderoben!

Julia är fortfarande sjuk. Hon hade över 39 grader i morse men sen har den hållt sig nere över dagen och steg nu till kvällen igen. Hon ser så sjuk ut, men hon har varit glad ändå. Sen blir man ju lite extra känslig när man är sjuk. Så inget dagis för henne i morgon och förmodligen inte onsdag heller. Skulle jobbat till 14 i morgon men slutar vid 12 så byts vi av så slipper jag ta vård av barn hela dagen!

Har tränat på förmiddagen men kände att jag inte hade ork idag så det blev 20 min på crosstrainern, 10 min rodd och styrketräning. Helt okej ändå, bra att jag bara tog mig dit i alla fall. Nu ska jag tvätta av mig och lägga mig så jag orkar med dagen i morgon med. Vet ju inte hur lillan har tänkt sova i natt heller.

Delar med mig av lite bilder från helgen :)





Inga kommentarer: