torsdag 24 februari 2011

God kväller...

I morgon blir det att jobba igen. Tösen är bättre men har fortfarande sån rosslig och obehaglig hosta. Ingen feber och har ätit lite idag. Inget nu ikväll men har försökt med allt. Men kan ju inte tvinga henne. Hon drack bra i alla fall.

Vi gjorde en jätte god tacogratäng nu ikväll, men tyvärr vågade jag bara ta en tugga sen kände jag att min mage inte skulle klara av det fettet och dom kryddorna. Men fick ju smaka på den i alla fall. Har ätit dåligt idag men har haft fullt upp så har helt enkelt glömt bort.

Vi har stor städat här hemma så förhoppningsvis är alla baciller borta nu! Har ju inte fått någon magsjuka än, pepparpeppar! Har även rensat ut både min och Julias garderob. Våra problem är lite olika, mina kläder är för stora och hennes för små hehe! Men det är ju så det ska vara :)

Imorgon ska jag äntligen till frissan. Håret är så slitet, utväxten ser för jävlig ut och det har blivit så tunt :( Hoppas min proffsiga frisör kan fixa i ordning mitt hår så jag känner mig lite finare! Ska bli spännande och se vad vi kommer fram till. Har ingen aning om hur jag vill ha det faktiskt!

Nu ska jag bädda rent i sängen och sen sussa!

Inga kommentarer: