torsdag 17 februari 2011

- 34.3 kg...

Tänkte dela med mig av lite bilder! Men det är helt på egen risk du tittar på dom ;) Fy kan verkligen inte förstå att jag såg ut så innan! Blir så ledsen när jag ser mina gamla bilder. Men ska glädjas åt mina nya :)





Imorgon åker jag och Erika till Göteborg över helgen! Ska vara i Jönköping redan vid 9.00 så Patrik och Julia kör in mig tills dess. Känns jobbigt att lämna dom så länge men jag vet att dom har massa roligt planerat! Sofie har bokat bord på en grekisk restaurang i morgon så det kommer bli mysigt och roligt!

Nu ska vi göra sambal olek gryta, ett recept jag fick av pappa som jag vet är jätte gott :)

Ha en trevlig kväll!

9 kommentarer:

Johanna sa...

WOW, Mikaela. Tänk vilken häftig resa du gjort/gör. Blir så påtagligt när man ser bilderna. Du är så himla fin! Är så glad för din skull och otroligt stolt över dig min underbara vän!

Sofie sa...

Min fina syster! <3 Du är så otroligt duktig och stark! Vet att de inte är över men du fixar allt! :) Du är jätte fin och snygg! Längtar tills imorgon!

Jessie sa...

Helt otroligt gumman! Du är såå snygg! Det är verkligen skitkul att se de här bilderna, för jag såg dig heller aldrig som så stor.
Tycker verkligen du kämpar på jättebra och förtjänar all credd och pepp! Glöm inte bort att skämma bort dig själv med lite nya snygga kläder :) Det måste va så kul! Tröjan/toppen du har på dig här va jättesöt! Så fint till ditt ljusa hår och ögon =)
Kram!

Sara sa...

Gud vilken skillnad! Det är ju helt otroligt! Jättebra kämpat!
Ser verkligen jättefin ut!

Micaela sa...

Du är jätte fin Mikaela :)

sofia sa...

vad du har gått ner! är så avudsjuk men unnar dig självklar all lycka. du har ju vatt så duktig med mat och promenader och allt. skrattade även lite åt julia somm pillar på tv-bänken =)

Anonym sa...

Det är helt otroligt, hur har du gjort?

Anonym sa...

Du är verkligen inspertion

Madde sa...

Finner verkligen inga andra ord än WOW! Man tappar fullständigt hakan i backen! Du är SÅ vacker och snygg och vilka former du har kvinna! Jag kan inget annat säga än att du ska vara stolt över dig själv och det du åstadkommit hittills. Helt otroligt, Mikaela! Och jag är glad och tacksam över att jag får dela denna resan tillsammans med dig. Bamsekram från en mycket stolt vän! Älskar dig <3