torsdag 2 oktober 2008

Ont i var enda kroppsdel!!!

Hejåhå=)

Här rullar livet på och jag står definitivt inte still!

Igår fick vi rycket och storstädade och rensade här hemma så skönt när det var gjort för det har vi gått och dratt på alldeles för länge. Så nu är det fint igen=)

Idag har jag tränat med Emma! Jätte roligt och träffa henne igen för det var ju ett tag sen. Men hon tar ju halvt död på mig när vi tränar, för hon tror att jag ska orka lika mycket som henne!..Haha men det är bra för då blir det ett hårt träningspass=) Men nu har jag ont i var enda kroppsdel kan jag ju tala om!
Undra om jag ens kommer kunna komma upp ur sängen i morgon!

Sen nu i eftermiddag åkte älsklingen och jag till Jönköping=)
Idag har vi köpt grejer till sovrummet, golv, spakel, tapeter, tapetklister, såg och roller set=) Så nu kommer det bli riktigt fint i sovrummet=).
Rummet är nu så mörkt och det var inte så jag ville ha det så nu har vi köpt vit/gråa tapeter!
Vi ska även sätta in en 160 säng som ska vara vit från Ikea som vi har tittat på=)
Kommer bli stor skillnad. Vi ska göra en garderob med för det har varit en innan men som dom har tagit bort tyvärr, så vi ska göra en med skjutdörrar men det kostar massor om man vill ha det fint! Men vi får se vad vi hittar=)

I helgen ska jag ju jobba så vi får se om älsklingen börjar med renoveringen annars blir det tills nästa vecka=). Kan knappt vänta det är så roligt att renovera för man vet att det blir så stor skillnad!

Hoppas ni får en underbar helg i alla fall=)
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad roligt att renovera! :) Det kommer bli super fint erat sovrum!!! :D

Ha en underbar helg du med :)
PUSS!