onsdag 8 oktober 2008

JIPPI!!!!.

Herregisses vilken underbar dag det är denna onsdagen den 8 Oktober=)=)
Idag har jag nått mitt första delmål och jag har nu gått ner 16,2 kg sen jag vägde som mest=)=)Känns helt underbart för jag har verkligen kämpat men kilorna har inte velat släppa kroppen, men sen igår tränade jag som en idiot med Emma för jag ville verkligen komma under!Så nu har jag klarat det delmålet!.
Helt fantastiskt!
Nu kommer nästa delmål på 10 kg, hade velat gå ner dom till jul men det känns näst intill omöjligt för jag vet ju hur min kropp funkar och den vill inte släppa fettet från kroppen!. Men är jätte glad om jag kan gå ner 5 kg tills dess!
Nu idag ska jag bara tänka på vad jag har åstadkommit och bara njuta av min framgång=)Emma och jag har bokat träning på gymmet nu 2-3 gånger i veckan fram till jul, hihi. Det är väldigt bra att träna med henne för hon får mig att kämpa som en idiot! När man tränarsjälv så håller man bara på ett litet tag och man nöjer sig men med emma måste man klara träningspasset fullt ut!
Nu ska jag ut och gå med vovvo=)=)
Ha en toppen dag=)..Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt!!! :D Grattis min käring! :)
Jag vet att du skulle klara det första delmålet och du kommer garantert kunna gå ner 5 kg innan jul om inte mer! Men i vilket fall som helst så är du super duktig! :)

PUSS till min käraste vän!! :)

Jessica Aleborg: sa...

Grattis!! Gud va bra kämpat!
16 kilo är mkt! Är verkligen imponerad av dig. Skönt att du har en vän som du kan gå och träna med, så ni kan puscha varandra =)

Ha det bra och lycka till i fortsättningen! Är säker på att det kommer gå hur bra som helst! =)

Kram

Anonym sa...

Åhh vad du är duktig. Grattis!