måndag 6 oktober 2008

Ledig!=)

Hej!!

Nu är jag äntligen ledig efter min jobbiga helg.
Helgen gick bättre än vad jag trodde och jag har fått så mycket komplimanger från gubbarna på jobbet, hihi. Att jag är underbart vacker, beundrar mitt sätt, snäll, dom tackar för allt, vill inte att jag ska gå hem, haha. roliga är dom=) Då känns detta jobbet väldigt bra får då känner man att man får lite tillbaka av allt man gör=). Det känns som det betyder något=)

Nog om det! Igår började Patrik flytta ut alla möbler och dra tapet!.
Fy fasen för att dra tapet! Det ser ut som fan och det blir bara mer och mer och tar aldrig slut. Vi funderar faktiskt på att sätta gipsskivor istället för det är så mycket tapet och det kommer ta oss evigheter! Sen blev det en reva på fondtapeten idag så nu får vi göra ny fond väg! Det kostar ju mer när man vill ha fondtapet för dom tapeter kostar mycket. Men vi får se vad vi hittar!
Så roligt att vi är igång nu i alla fall! Längtar tills det är färdigt!

Idag har jag som sagt hållt på med sovrummet och städat så nu är det klart i alla fall.Sen skulle jag tränat med Emma men vi tar det i mrogon istället för jag ville vara hemma idag.
Men så fick jag rycket innan och joggade runt i hela huset och dansade som en galen höna!
Jag satte på Radio seven, det är bara techno musik och så satte jag igång, i 40 minuter höll jag på och helt genom svett blev jag så nu är jag ny duschad och fin=)

Imorgon är det vägning och håll tummarna hårt nu att jag ska klara mitt delmål!!
Nu ska jag titta lite på tv tills gubben kommer hem, hihi=)

Ha det så bra, ta hand om er! kramar

Inga kommentarer: