tisdag 21 oktober 2008

Tisdag!..

Hallå!



Så här trött är jag just nu!

Har bara sovit 4 timmar inatt och skulle upp till jobbet kl 5.50! Direkt efter jobbet tränade jag med Emma så svetten lackade! Sen när jag kom hem har jag försökt att ta det lugnt men har haft fullt upp.Pratade länge med min syster Sofie på telefonen i nästan 2 timmar.
Det var verkligen skönt att få prata lite med henne! Vi pratar alldeles för sällan men ibland när vi väl tar oss i kragen så hör vi av oss=) Hehe. Hon ska sova här på fredag för vi kanske ska åka till Ullared på lördag om ekonomin håller för det men det gör den nog=)..Hihi..Vill ha massa jul grejer och fint till sovrummet men ska försöka hålla i pengarna!


Nu ska jag titta på house på 4:an sen ska jag sussa!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hjärtat! :)
Nej jag kan inte ta emot mess än, bliir tokig ju! Man blir ju låst bara av det känns det som! :( Men vi kanske kan höras på telefon någon kväll, det var länge sen!
Jag saknar dig som en tok! Vi kanske kan försöka få in någon tid i helgen? nått kanske! Det är ju ändå snart 2 veckor sen vi träffades och hööördes! HJÄLP!
Du är bäst min söta ängel, du är så duktig med din träning och eran renovering! Ullared förtjänar ni att åka till, det är ju sååå kul men dock en fälla för pengarna hihi.
PUSS och KRAM älskar diiiig enormt! Från din Bumbi :)