torsdag 30 oktober 2008

SNÖ!!!!=)=)

Det snöar ute! Första gången för i år som jag ser snö!!=)=) Älskar när första snön faller, men det tråkiga är ju att det blir så kallt sen tröttnar man fort på snön. Men vi ska vara glada ifall vi kan få en vit vinter i år för några år tillbaka nu har det knappt varit vitt till jul ju! Tycker det är så mysigt nu när snön förhoppningsvis lägger sig. Det blir ljusare ute och jag älskar när det knakar när man gå=)


Igår var jag ovanligt trött och var tvungen att vila efter jobbet var helt färdig.

Sen idag på morgonen när jag vaknade så hade jag ont i halsen.
Så det svider i ögonen, matt i kroppen och halsen gör ont. Säg bara inte att det är halsfluss på gång igen. Det kändes så här då förra gången! Men sen är 3 pensionärer på jobbet sjuka med förkylning så det är ju konstigt om jag inte skulle bli smittad! Fan säger jag bara för jag ska jobba hela helgen och jag får storhelgs ob, så jag blir ledsen om jag inte kan jobba nu! Jag får se nu hur det blir med allt. Avvaktar tills i morgon och ska inte ta ut något i förskott!! Väntar på att Älsklingen ska komma hem och värma mig! Saknar verkligen honom idag!




Usch nu ska jag sätta mig och betala våra räkningar! Kommer väl vara
helt tomt på kontorna sen! Typiskt, men när man har varit i Ullared får man skylla sig själv!! Så vi fårväl se om det blir någon mat denna månaden!..Hehe så farligt är det inte!
Fick träffa min madde gumma i tisdags med ju! Vi var på ljusparty och oj vilka underbara ljus och vad dom doftade! Erika, jag och Madde köpte ljus som vi ska dela på sen dom luktade underbart! Fanns en doft med kanel och lagerbär som luktade jul=)=)
Alltså jag älskar bara julen så är det bara! Julen är den bästa tiden på hela året! Älskar att göra det julmysigt hemma med ljusstakar, lyktor, dukar, gardiner och framförallt tomtar=)

Nu blir det att ta tag i ekonomin! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR också snön och julen! :) Det är såå mysigt och speciellt, man känner så mycket kärlek överallt, så fina mysiga saker och inte minst stämmningen! :)

Hoppas nu att du inte onte blir sjuk igen, inte roligt men tyvärr är det ju sådant som går nu..
Och förresten, vilken fin blogg, julmysig ju! :)

Puss och kram älskar dig såå!