torsdag 16 oktober 2008

Torsdag...

Hallojsan=)

Torsdag idag då!.. Idag har jag varit ute och gått på förmiddagen och sovit länge på morgon så skönt! Snart ska jag göra min middag idag blir det rotgrönsaker med kycklingfile=) Mumisgt och nyttigt!.. Sen blir att ta bussen in till jobbet. Jobbar 14.39-20.45 helt okej tur! Sen jobbar jag i morgon med på förmiddagen sen blir jag ledig i helgen igen=)

Imorgon åker jag in med bussen och innan jobbet springer jag upp till Erika för att väga mig har inte gjort det på 8 dagar så nu är jag nyfiken. Tror inte att det är jätte stor skillnad på så kort tid men några hekton hoppas jag på! Har ju kämpat hårt nu med träningen men var ju både på kalas och fest i lördags och det brukar märkas på vågen!
Sen direkt efter jobbet i morgon ska jag träna med Emma igen! Skönt nu innan helgen!
Ha en toppen dag! Kramar

Inga kommentarer: