onsdag 22 oktober 2008

Onsdag!

Hej!

Idag tog jag sovmorgon och sov riktigt gott till 9.15=) Så skönt när man får sova ut lite! Sömnen är väldigt viktig för mig och jag blir väldigt grinig om jag inte får sova tillräckligt. Det är därför jag gillar att jobba kväll och inte morgon!

Jag orkade inte gå ut idag för jag hade inte lust helt enkelt.
Men jag var ju tvungen att komma upp i min steg så jag satte på radioseven och gympade/dansade/hoppade runt här hemma i 45 minuter. Svetten rann och jag flåsade som aldrig förr! Det är så skönt sen när det är gjort. Ibland fattar jag inte vad min disciplin och motivation kommer ifrån. Det går verkligen som en berg och dalbana!

Jobbade kvällen och det gick bra! Inget att klaga på!
Imorgon jobbar jag en delad tur så jag är på jobbet nästan hela dagen. Men jag har valt det själv! Behöver pengar till jul nu!

Pratade med Erika innan om Ullared och det blir att vi åker! Erika, Clas, Lina och Tony B åker i en bil sen blir det jag, Patrik, Sofie, Johanna och Tony i den andra bilen.
FrågadeJohanna idag om dom ville följa med och hon tände direkt!
Ska skriva till min Bumbi nu och fråga om hon och Jocke vill följa med men tyvärr om jag minns rätt så kan dom inte. Dom ska nog på Philips dop som jag tror va på lördag. Men ska fråga i alla fall! Hade varit så roligt om alla kunde följa med! Resan blev bestämd så fort var ju inte inplanerad direkt.
Blir ju att man bara umgås i bilen och när man äter för där inne kan man ju inte gå tillsammans precis!

Nu ska jag titta lite på tv sen blir det att sussa kudden!!

Ha en toppen kväll=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej världens sötaste Mikaela! <3
Tack för din fina härliga kommentar i min blogg. :)
Först blev jag allt lite ledsen över att inte vi kunde hänga med, men nu förstår jag att det inte var så inplanerat som man oftast tror! Ibland får man knäppa känslor :) Vi hade iaf gärna hängt med om det inte var Philips dop då :) :) Jag hoppas iaf att ni får en toppen resa, och det kan man inte mer än annat få när man åker med er alla!!! Saknar er!! Åhh :)
Hoppas ni hittar massa fint nu och att det inte är massa sura kvinnor/kärringar över allt haha :)
Kan inte ta emot sms än på min mobil, så om du vill skicka något någon gång så skicka till jockes mobil, det går så bra så :)

Älskar dig och VI måste verkligen ses snart!!! Känns som att man spricker..
PUSS och kram, nu sk bumbi käka gröt ;)

Anonym sa...

Hej hjärtat! :) Dålig uppdatering här tycker jag, nu får du ta dig i kragen och skriva några rader tycker jag!! :) PUSS!