måndag 20 oktober 2008

Måndag!

Hallå hallå=)

Helgen har varit fullspeckad med massor av renovering. Vi har tapetserat, lagt golv, målat, satt lister osv. Nu börjar det verkligen likna något i sovrummet och när allt är klart tror jag att det kommer bli jätte fint=) Vill ha en vit säng det är jag helt säker på men sen vilken säng och var man ska hitta en fin, inte alltför dyr säng är inte det lättaste. Vi ska även bygga en garderob men ska bara göra den färdig inuti nu innan jul och sätta ett draperi för så länge. Så köper vi skjutdörrar efter jul sen för just nu har vi inte råd med allt och skjutdörrar är väldigt dyra! Man har en bild uppmålad i huvudet om hur man vill ha det men man är ju inte miljonär precis så man måste hejda sig och ha tålamod. Man kan inte köpa allt på en gång! Men man vill ju självklart det!

Förutom allt renoverande har det inte hänt så mycket i helgen, har bara varit hemma.

Idag har jag jobbat och tagit det lugnt! Skönt!
Imorgon är det jobb igen och efter jobbet blir det träning med Emma! Det behövs verkligen för denna helgen har jag inte kommit upp i många steg men har ju ansträngt mig med hela kroppen ändå. Men har inte ätit som jag borde fullt ut. Inte jätte hemskt men ändå inte så som jag brukar. Det är så lätt att komma in i andra rutiner så det är skrämmande! Men idag är en ny dag och allt går enligt planerna=)

Nu börjar dom visa reklam och plocka fram massa julsaker i butikerna! Jag ÄLSKAR allt som har med julen och göra och det finns inget hejd på mig när det gäller att handla julsaker! Vill ha allt! Det är väldigt víktigt för mig att ha det mysigt under julen! Det är något som jag brinner för! Så nu när alla julsaker börjar komma ut i butikerna lysser det varningslampor överallt för min del! Har inga pengar och man kan inte köpa allt nytt varje år! Men jag vill ju det!! Blir som en barnunge ibland. Haha..

Träffade Erika en snabbis innan, vi hinner typ aldrig träffas längre hon har så mycket med skolan osv. Hon har det tufft nu men hon vet att allt har en mening och allt kommer lösa sig för hennes bästa.

Nu ska jag sussa!! Godnatt Kramar

Inga kommentarer: