fredag 17 oktober 2008

Fredag!

Hej

Idag är det fredag och nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet och träningen!
Lyxigt värre när älsklingen står och gör mat till mig i köket=)..
Är så hungrig efter träningen!
På morgonen vägde jag mig och tyvärr ingen vikt minskning! Blev själklart besviken men jag har börjat stryketräna mycket så kanske är det muskler?..
Vet inte men tänker inte lägga ner så mycket energi på det.
Jag ska mäta mig Madde=)=)..Ska ta tag i det har letat efter måttbandet här hemma men hittar inget. Får köpa ett då. För jag tror att jag har minskat i cm!

Idag ska vi putsa till väggarna det sista för i morgon kommer ju pappa=)
Ska bli så roligt att få det färdigt!..Längtar!

Ikväll sen ska vi ha myskväll=).. Tända ljus, mysa framför en bra film och bara njuta av våran ledighet tillsammans=)..Mysigt värre det!
Man måste försöka ta tid för varandra för vi bara jobbar och går om varandra hela tiden sen har det varit så mycket måsten nu ett tag.
Så ikväll blir det lugnt!Kanske en tripp till Jönköping nu innan och köpa golvlister men inget säkert än!

Ha en toppen kväll! Kramar

Inga kommentarer: