söndag 12 oktober 2008

Helgen!

Ojojoj vilken helg det har varit!, helt otroligt vad roligt jag har haft det!I fredags renoverade vi lite i sovrummet, var på stan och träffade tjejerna på kvällen för att planera lördagen=)

På lördagen åkte vi på 80 års kalas, Patrik mormor fyllde år, det var massor med folk med både smörgåstårta, ostkaka, grädde sylt, glass och tårta! Men jag åt bara en lite smörgås tårtbit och lite ostkaka. Efter det stressade vi hem för att fixa i ordning oss inför party night i Jönköping=)När vi kom dit hade dom dukat upp med olika plock mat, grönsaker, dipper buffalowings, öl korv, chips och godis! Så först åt vi lite och tjötade som vanligt=).
Sen satte vi oss alla i soffan, för hela den är kvällen hade vi ordnat för Clas som har fyllt 25 år=) Johanna och Tony hade gjort ett bildspel som var jätte roligt och häftigt!

Alla skrattade och hade skit kul åt alla våra minnen tillsammans. Clas blev ju nästan rörd=)
Efter det började festen på riktigt och det plockades fram kort och olika ölspel spelades och snacka om att sådana spel är farliga, blev ju full direkt! Haha..Det var en väldigt rolig kväll=)
Vi bestämde oss sen för att gå ut och vi tog bussen ner som det var galet mycket folk på, men vilket ös det va, haha=) Sen skulle vi hitta något ställe att gå ut på men det var köer över allt, till slut bestämde alla att centrum blev bra. Men Erika och jag gick och åt istället för vi ville gå en sväng.. Kvällen var som sagt väldigt lyckad och jag tror alla kommer minnas denna underbara kväll=) Alla var paparazzi så det blev massor med kort men tar bara med några nu=)

Idag var jag bakis och ville inget hellre än att bara sitta hemma och lata mig, men icke sa nicke så jag åkte in själv till gymet och tränade! Duktigt av mig tycker jag. Det är skit jobbigt att träna när man är bakis för man känner sig yr och febrig men det gick bra=)
Erika och Clas kom förbi för att äta lite sen när dom hade åkt kom Patriks pappa och pratade om sin utomlandsresa som han har varit på. Nu ikväll har vi spacklat väggarna i sovrummet inte alla än men ena halvan i alla fall=)

Nu hinner jag inte skriva mer för älsklingen ska upp tidigt och jag ska upp skapligt för att åka in till stan och träna med Emma!

God natt och sussa sött=)=) Kramar












Inga kommentarer: