tisdag 30 september 2008

Lite ledig då=)=)

Hallå=)=)

Nu är jag ledig i två dag SÅ skönt!
Har tänkt att stor städa och rensa här hemma om jag nu får motivation till det!!
Men ska försöka, sen vill jag ju försöka ta mig till gymmet!!

Har precis varit ute och gått och små joggat i regnet, blev helt dyng sur!!=).
Haha såg ut som en blöt fisk när jag kom hem=)

Vikten står bara still men jag har tålamodet och försöker inte tänka på det konstant men dom som försöker eller har försökt gå ner vikt förstår nog vad jag menar!

Vad tycker ni om min nya profil bild?? Den är från tjej festen!
Ååå vad jag saknar tjejerna men så är det man kan ju tyvärr inte träffas så ofta när alla har sina liv och jobb att hinna med!
Madde skrev en så otrolig gullig kommentar i mitt tidigare inlägg=)
Hon tror verkligen på mig och det värmer i hjärtat! Behöver dina stärkande och upplyftande ord gumman! Hoppas att du förstår att jag är väldigt tacksam, det betyder massor!!!=)

Var med mormor en sväng på stan idag för hon hämtade mig när jag slutade tidigare så vi åt lunch=) Konstigt att man inte träffas oftare när man inte bor så långt ifrån men det är ju så ibland!

Nu ska jag kika runt på mina bloggar sen sussa sött=)=)

Ta hand om er kramar=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet att mina ord betyder för dig, det visar du ofta och det är jag jätte tacksam för! :)

Du ska tro på dig själv, du är hur stark som helst! Du ger aldrig upp längre, du har valt rätt väg att gå och dina mål är närmare än då tror! :)

Kg står kanske stilla ett tag, men det är för att du får mer muskler nu. Då går man inte ner så fort på vågen.. Men min kära vän, ta fram måttbandet!!! Du kommer se sååå mycket skillnad, och din motivation kommer bli ännu starkare!

Mät där alla ställen är som mest på. Midjan mäter du däremot ovanför navlen!

Gör en lista där du mäter dig en gång i veckan! Välj en dag!
Sen skriver du:
Armar:
Midja:
Rumpa:
Lår:

Sååå smidigt! Och man märker skillnad på bara en vecka, det kan försvinna flera cm på ett ställe!

Puss från din bumbilumbi! Älskar dig!!!