lördag 22 november 2008

Veckan som gått...

Godmorgon!

Sitter här med grus i ögonen. Är dö trött idag! Men det blir ju så ibland.
Vi ska till Sävsjö idag till Ljunga Parks julmarknad. Vi var där förraåret och det var mysigt! Älskar julmarknader=) Sofie ska stå och sälja toscakakor osv. Vet inte hur företaget stavassom hon jobbar för.

Veckans som har gått har ju hittills varit bra. Var ledig måndag och tisdag och det var ju skönt. Var med Erika till sjukhuset i tisdags och sen gick vi lite på stan i Eksjö. Försökte hitta present till älsklingen men hittade inget där så vi åkte till Nässjö istället och där hittade jag något men inte allt.
I onsdags jobbade jag kväll så då hände det väl inte allt för mycket. Förutom när jag kom hem och älsklingen överraskade mig med olika ostar och kex=)

I Torsdags jobbade jag förmiddag och efter jobbet åkte vi direkt till mammsen. Där vi va till halv åtta ungefär. Det är skönt att träffa mamma lite för det blir inte allt för ofta! Även Felicia var ju där och hon är så go när man inte har träffats på ett tag=) Erika och jag tog sedan tåget hem sen var det bara hem och slänga sig i sängen.

Igår jobbade jag förmiddagen igen och efter jobbet gick jag och tränade sen hem och titta på min nya mobil=)=) Har beställt en Sony Ericsson Walkman=)..Kanon fin och jätte bra på alla sätt och vis=) Trodde aldrig att jag skulle köpa mig en Sony Ericsson men så är det jag har lätt för att ändra uppfattning=) Sen åkte vi in till stan igen för Erika, Sofie och jag hade bestämt träff med morfar. Vi fickade på Thimons och pratade. Det var så länge sen vi träffades och det känns så dumt nu när vi fyller år och julen kommer för det blir bara att man får saker sen åker han hem. Känns som man bara vill ha saker av honom och sen skiter i honom. Men nu så träffades vi själva med honom och det uppskattade han, det såg jag=) Efter det gick systrarna på stan och ni kan ju tänka er hur det gick det tog oss nästan 2 timmar på netto och kvantum innan vi kom på vad vi skulle äta! Tillslut blev det baguetter medolika röror=)..Gottit=) Så vi åkte hem till Erika och Clas där även älsklingen skulle med och tittade på idol och tjötade=)..Så mysigt när vi kan träffas systrarna. Även att det blir lite galet! Haha...

Det var min vecka! Hoppas eran vecka har varit bra och att nu helgen blir bra!
Nu måste jag fixa i ordning mig om jag ska hinna..Många kramar

Inga kommentarer: