onsdag 12 november 2008

Tillbaka!!=)

Hej

Jag är tillbaka! Jag har ryckt upp mig och känner mig pigg och glad igen!
Idag gick jag upp på min lediga dag vid 6.45 för att göra i ordning mig för att träna vid 8.00! Dessutom tränade jag själv för Emma ville sova! Kan jag förstå. Men för att jag ska kunna få tillbaka min motivation så måste jag ta tag i det igen på allvar och inte försöka skjuta på det och komma med ursäkter hela tiden. Jag älskar att få sova på morgonen och när jag är ledig går jag aldrig upp tidigt självmant men idag tänker jag fortsätta min resa till ett hälsosammare och lyckligare liv! Så jag tränade i 1,5 timme sen åkte jag hem och duschade och plockade i ordning. Sen blev det middag. Som idag bestod av hemlagad kålpudding med sås och potatis. Det var jätte gott=)..Älskar kålpudding! Sen
slappade jag igen.


Nu ikväll fick jag rycket och började baka bröd så nu har jag bakat 2 olika sorters bröd.
Berits börd och Mikaela special. Tyvärr blev inte min special som jag hade tänkt mig för den blev inte helt färdig inuti men nu vet jag det till nästa gång. Men smakade på det och det var supper gott och massor av nyttiga fibrer=)

I morgon ska jag med mormor och Erika till Jönköping. Mormor skulle till läkaren och undertiden går jag och Erika på A6. Tyvärr har vi inga pengar men man får gå runt att titta lite ändå.

Nu ska jag kika runt lite sen sussa!
Godnatt och sov så gott=)=)

Inga kommentarer: