fredag 14 november 2008

Fredag=)

Hallå!

Idag på morgonen kom Erika och överraskade mig här hemma=)..Så vi bestämde oss för att gå ut och gå och baka.
Vi är inne i ett bakstim nu så vi bakar och bakar. Haha vad knäpp man kan bli.

Så idag har vi bakat två olika sorters frallor den ena är rågfrallor och dom andra är morotsfrallor. Båda blev super goda, luftiga och saftiga så det blir det fler gånger=)=) Fina blev dom med=) Bilden till höger=)

Sen har vi lagat man det blev kyckling gryta med couscous=)..Det är mumsigt!


Sen eftersom det är fredag ville vi hitta på något så vi bestämde oss för att skicka till alla vännerna för att se om någon vill träffas. Alla ville och Jennifer skulle med oxå=) Då fick vi en ny lysande bak ide och ville baka Leila Lindholms New York cheesecake=) Det lät som ett super smarrigt recept så nu står den i ugnen=) Den kommer nog bli jätte god. Hoppas jag i alla fall!! Hehe=)

Nu ska jag fixa i ordning mig=)..Ska bli så roligt att träffa alla=)=)

Imorgon jobbar jag och även söndag hela dagen.!

Hoppas ni får en toppen helg=)=)..Kramar



1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår kvväll! :) Cheescaken var SSÅÅÅÅ god! Mums alltså! :)
Älskar Leila, hon lagar alltid så good mat och bakar sååå gott! :)
Pusss från en bumbi!