tisdag 4 november 2008

Tisdag!

Hallå!

Idag är det tisdag och jag är ledig! Så skönt! Jag har varit ute och gått en runda och sen gjorde jag kyckling wok till middag det blev gott men starkt!

Älsklingen fyller 24 nu i november och då kan jag äntligen börja övningsköra med honom!
Jag ringde idag till körskolan för att få reda på när vi kan gå på intruduktionsutblidning!
Dom hade ingen tid som vi kunde nu direkt för älsklingen fyller den 24 november och dom visste inte så långt fram vilka dagar och tider det blir.Så dom skulle ringa upp när dom hade fått in nya tider till det. Men det verkar som det är nästan varje vecka.
Så nu får vi hoppas att jag kan börja övningsköra snart! Ska bli roligt, spännande, pirrigt, nervöst, ångestladdat och skrämmande! Men det ska nog gå bra. Får ta ta det lugnt i början och sen öka mer och mer. Vi har ju kört lite ibland så jag kan ju lite men det är en annan sak när man ska ut på dom "riktiga" vägarna. Så det ser jag fram emot! Nästa år hoppas jag att jag har ett körkort! Vill så gärna ha det så man kan få känna sig självständig och vuxen!

Ikväll ska jag, mormor och Erika åka till mamma i Sävsjö, sen ska vi på ett homeparty "det lilla extra". Det är ett roligt party med ljus, krukor och blommor=)..Älskar sånt=)
Hoppas dom har mycket julfint nu men det tror jag nog=)
ska bli roligt att träffa familjen lite med för det var längesen nu! Herregud tänk att man bor så nära men ändå aldrig träffas.

Nu ska jag fixa i ordning mig lite och gå med vovvo innan jag åker!

Ha en toppen dag! Kramar

Inga kommentarer: