söndag 9 november 2008

Söndag...

Godmorgon denna sena söndags morgon=)=)

Idag lät jag mig sova tills 09.40! Det var behövligt och otroligt skönt!
Har haft en bra helg!
I fredags var vi med vännerna i Jönköping åt lite middag och tittade på bio denna nya bond filmen! Jag åt tacostallrik som sist, som var minst lika god denna gången. Var roligt att träffas och snacka lite skit=)
Efter den utsökta middagen gick vi till Hemmakväll där vissa skulle köpa godis sen gick vi till bion.
Filmen var bättre än vad jag trodde, det var bara Patrik och Tony som hade sett den förra och denna var ju en fortsättning på den men man hängde med rätt bra ändå. Visst jag hade ju hellre gått på Rally brudar men nu fanns det inte biljetter till den så det räckte. Älskar att gå på bio man lever sig in på ett annat sett, större bild och bättre ljud! Hoppas vi kan träffas tjejerna snart och bara sitta och snacka för det var så länge sen och jag tror att vi alla behöver prata av oss lite! Efter bion åkte vi direkt hem vi var väl i säng ungefär till halv 1 sen var det bara att ställa klockan på 05.45 för man skulle ju jobba mellan 7.30-20.30. Men för en gångskull kändes det okej att vara på jobbet och allt gick bra. Man har ju sånna dagar när allt är emot en och man vill inget hellre än att bara vara hemma. Så det var bra att jag beslutade mig för att jobba extra.
Efter jobbet åkte vi till pappa. Det är ju fars dag idag men han ville att vi skulle komma igår och ta några öl. Blev ju självklart ingen öl för mig men 2 drinkar tog jag som var jätte goda smakade vanilj och äpple=) Sen fick jag inte i mig mer var ju dö trött när jag kom, och efter lite alkohol blir man ju inte piggare! Så vi stannade till halv elva ungefär sen åkte vi hem.

Idag skulle jag ha tränat med Emma men hon var bakis. Hehe.
Så jag ska snart klä på mig och gå en riktigt härlig höst promenad. Vi får väl se om jag får med mig älsklingen! Sen är vi bjudna på middag hos Patriks bor där det ska firas lite farsdag med deras pappa. Mysigt, gillar hans familj=)..Tur är väl det!

Har inte ätit frukost än och huvudet börjar värka och magen kurra så måste äta mig lite frukost. Blev ju lite sent nu men vi ska ju inte äta middag för ens 16.00.

Är det någon/(Erika) som vill komma hit och gå en härlig höst promenad innan klockan 16.00 så hör av er/dig!!!!!!!

Ha en underbar söndag!!! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin bild på dig hjärtat! :) Du ser så annorlunda ut på något vis, mycket vacker som alltid! :)
Jag hade gääärna gått en lång promenad med dig idag men ska fixa lite här hemma och vid 15 tiden ska jag och erika gå ut en sväng :) de ska ju hem till Clas mamma :) Sen ska vi iväg hem till Joakims familj och äta mat och tårta :) Vi kan höras om någon dag i/kväll i veckan! :)
Älskar att gå! Och allt gör det ju bara ännu skönare när man får dela promenadupplevelsen med en kär vän!
Puss och kram ha en toppen fin dag min sötnos! :) Älskar dig!